aktuális folyosó

Linkblog

Archívum

Friss topikok

HTML

Különös marslakók támadták meg a Földet

2008.11.11. 21:45 | woox | Szólj hozzá!


Kerékpározás közben lettem figyelmes a fölöttébb furcsa űrhajójukra. Akkor lehet csak észrevenni, ha mellé néz az ember, ahogy Artur is tette. Ekkor tüntek fel a különleges építésű járművek és fura zöld utasaik. Jól kivehetőek a bal oldali űrhajó alulsó részén, ahogy figyelik a járművük árnyékát, mintha egy birodalmi romboló lenne. Ekkor tűntek fel a sárgák! Ők tüntetőleg háttal álltak a zöldeknek, ugyanis egy korábbi csillagközi incidens óta ezt a módszert tartották a legmegfelelőbb védekezésnek. Valóban, ha háttal állnak a zöldeknek és befogják a fülüket, akkor nem látják és nem hallják őket, minek következtében mintha ott sem lennének. Aztán vannak még a barnák, kiknek egy darabból van a testük és a vízben állva a part mellett figyelnek szépen sorban. Ekkor vettek észre először! Jaaaaj, menekülnöm kell! Bemértek!
Sikerült elmenekülnöm. Rohantam végig az utcákon, balra egy hentes, de kicsi, mit csináljak? Futottam tovább. A Mechwart liget felé. Jobbra a Toldi mozi. Berohantam oda! Összefutottam Biancával. Futottam tovább. Fel a lépcsőn! Szembe jött egy doboz tojás. Kérdeztek valamit, de nem egyszerre, ezért nem értettem. Félre löktem őket. Többségük nem élte túl. Szűk folyosón vagyok. Körülöttem dohányoznak. Szinte párban, egy nő egy pasi, vagy ki tudja már ki ki. Talán emberek. Folyosón végig, balra tőlem a bárpult. Egy alacsony gyerek fehérvolt trikóban koktéllal a kezében figyeli mit csinálok. Én meg hogy ne lépjek rá az emberekre vagy amik mozokgan a lábam alatt. Gyorsan iszom egy kávét, hátha az jobban oldja a drogot, amit kaptam, de nem! Csak felerősíti. Most már egyre lassabban közlekedem, az emberek furcsa grimaszt vágva térnek ki utamból. De pár másodper múlva inkább a parnerükkel csevegnek eltorzult arccal dohányozva, sűrün köpködve, rángatózva.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://folyoso.blog.hu/api/trackback/id/tr6764246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása